Back home!

Helluuuuuuuu,

nu är jag hemma igen och sitter i soffan och bloggar! Jag är trött efter en lång bilresa men klockan är ju ändå bara 5.
Jag tittar på stjärnkockarna pch det är final! Jag hejar på tjejerna!!!!!
Men faktiskt så har jag aldrig sett det..... Har aldrig haft tid typ.De har 35 minuter på sig att laga den speciella maträtten som är så god så att domarna sjunker in i drömmarna när de smakar.......
Men tyvärr så fick jag inte se så mycket nu heller...Vanessa ville kolla på fotboll:(.

Men det var kul så länge och vara....

Nu slänger jag in lite bilder!


Fotboll......



Stjärnkockarna!!!!!!!



meeeeee!!!!!!



Vanessa!!!!!

bye!

/F




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0